Kermis – 27-08-2016 - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu Kermis – 27-08-2016 - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu

Kermis – 27-08-2016

Blijf op de hoogte en volg Simone

27 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Davenport

’s Ochtends vroeger de wekker om te kunnen facetimen. Daarna weer cross country training. De training was nog al ingewikkeld en zwaar, maar het was wel erg leuk.

Na de training snel naar huis om te eten, douchen, omkleden en vervolgens met Casey, Hailey, Madison en Danaca te winkelen in Spokane. Het was een groot winkelcentrum. Na het winkelen hadden wij wat gegeten en zijn daarna richting de kermis gereden. De kermis was in Davenport, een plek waar je langs rijdt als je naar huis rijdt. Casey had Danaca, Madison en mij afgezet en de moeder van Danaca zou ons halen.

De kermis is totaal niet wat je verwacht als je het hebt over een kermis in Nederland en totaal anders dan de feestweek. Deze kermis moest je entreegeld betalen en dat was het. Maar hier waren geen attracties of iets, er waren dieren en een rodeo. Het was dus vooral een rodeo, met wat andere dieren die je kunt bezichtigen en eet tentjes. Na wat rondgelopen te hebben gingen wij naar de rodeo en hebben die gekeken. Ik vond het erg leuk en grappig om te zien, maar nooit dat ik het zelf zal doen. Je hebt zelfs ook kleine kinderen die het doen. Ik vind het maar gevaarlijk, maar het is zeker wel vermaak.

In de auto terug hadden we het er over en dat je geen rodeo’s (naar mijn weten) in Nederland hebt. Het was dan ook wel grappig dat ik dit een best grote rodeo vond, maar dit bleek eigenlijk maar niks te zijn. Dit was gewoon een kleine rodeo en niets vergeleken met de echte. Misschien als het uitkomt gaan we een keer naar een echte. Ik vond dit in ieder geval al leuk en leuk dat ik op zijn minst een ‘rodeo’ heb meegemaakt.

  • 08 Oktober 2016 - 08:52

    Ingrid:

    Dat is zéker een andere kermis dan hier. Yiehaa! :-) XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 13 Aug. 2016
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 8177

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2016 - 17 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: