Schieten – 26-09 t/m 2-10-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu Schieten – 26-09 t/m 2-10-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu

Schieten – 26-09 t/m 2-10-2016

Blijf op de hoogte en volg Simone

26 September 2016 | Verenigde Staten, Wilbur

Deze week was de XC wedstrijd in Springdale. Helaas ging het weer niet lekker en heb ik mijn langzaamste tijd van het seizoen gelopen. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het nogal vervelend dat het niet lekker gaat. Je werkt er zo hard voor en dan gaat het niet goed. Jacob zei dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat iedereen in een dip komt zo in het midden van het seizoen. Al het rennen vraagt een hoop van je lichaam en je bent er erg intensief mee bezig. Verder was Reardan afgelopen week dan ook verschrikkelijk slecht voor je spieren door de heuvels en zijn die nog aan het herstellen. Hopelijk heeft hij gelijk, want zo is er niets aan. De busrit terug was gelukkig weer erg gezellig en was mijn humeur weer goed.

Vrijdag was er weer een thuis football wedstrijd, wat weer super leuk was. Na de XC training was ik snel naar huis gegaan en gedoucht. Vervolgens was ik met Jacob naar het football veld gegaan en getailgate. Tailgating is iets typisch Amerikaans, voor de wedstrijd ‘‘bbq’en’’ op een pickup. Dus de grilplaat of iets dergelijks is op het einde van de pickup en dan maakt iemand het eten. Dit gaat echter door tot in de wedstrijd. De wedstrijd hadden ze weer verloren, ons football team is nog al slecht. Dit bederft echter niet de pret, het is nog steeds erg gezellig.

Mijn zondag was super cool, ik heb geschoten! In Amerika is het legaal, zoals jullie wel zullen weten, om een wapen te hebben. Hier en de omgeving waar ik woon wordt er ook erg veel gejaagd. Er wordt gejaagd op herten, coyotes, vogels, eenden noem het allemaal maar op. Voornamelijk de jongens praten erg veel over jagen en zij jagen ook allemaal al sinds ze klein zijn. Als zij dan ook horen dat het in Nederland illegaal is om een wapen te hebben, dat ik nog nooit een geweer aangeraakt heb en dat ik nog nooit heb gejaagd, kunnen ze eigenlijk niet geloven. En zo nam een vriend mij mee om te schieten (gewoon op een target papier). Dit was erg cool om te doen en ik had ook nog eens in de roos geschoten. Dit is een ervaring om nooit meer te vergeten.

  • 15 November 2016 - 17:35

    Ingrid:

    Ach joh, dat komt wel goed met je spieren! :-) Zoals je weet hou ik niet van jagen, want om mijn lol hoeft er echt geen dier dood te gaan (of erger; met kogels in z'n lijf op de vlucht). Maar bijv. kleiduiven schieten vind ik leuk om te doen en érg bevredigend wanneer je het ding raakt. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 13 Aug. 2016
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 8174

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2016 - 17 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: