Rustig aan – 16-08-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu Rustig aan – 16-08-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu

Rustig aan – 16-08-2016

Blijf op de hoogte en volg Simone

16 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Wilbur

Helaas weer vroeg wakker, dit keer 07:00uur. Natuurlijk had ik nadat ik wakker werd eerst nog even in bed gelegen en ben daarna pas naar beneden gegaan om te ontbijten.

In de ochtend heb ik verder niet heel veel gedaan. Mijn koffer voor de rest uitgepakt en mijn kamer ‘opgevrolijkt’ door de kaarten die ik had gekregen leuk neer te zetten en wat andere kleine dingetjes.

Aan het eind van de ochtend / begin van de middag heb ik Danaca (en haar moeder) ontmoet. Danaca is een van de beste vriendinnen van Madison en kennen elkaar al heel lang. Het was erg gezellig met zijn drieën en ik denk dat wij nog wel vaker met zijn drieën zullen zijn. Het was niet heel lang want zij moest ook nog ergens anders heen en wij moesten naar Spokane.

Nadat Danaca weg was heb ik mijn eerste verslag geüpload. Ik had hem al bijna af, dus het was gelukkig niet zo veel werk. Daarna heb ik met Casey gekletst en toen iedereen klaar was zijn wij naar Spokane gereden.

In Spokane zijn wij eerst naar Costco geweest. Het is een MEGA supermarkt. Maar het is ook meer dan een supermarkt, je kan er ook kleding en elektronische apparaten kopen. Je kan er ook goedkoop en lekker eten. Zo hadden wij eerst een grote hotdog + drinken met gratis refill voor maar $1,50. Daarna waren wij echt de winkel in gegaan om boodschappen te doen. Bij het betalen ging de caissière je spullen voor je in pakken. Ik vond dat maar raar, maar het schijnt hier normaal te zijn. Wat ook een beetje gek is, is dat ze je spullen met de kassabon controleren voordat je de winkel verlaat. Maar dat was alleen in deze winkel (dacht ik).

Na de boodschappen zijn wij naar de ‘Down Town Mall’ geweest. Madison en Jacob hadden daar een bedank iets voor het atletiek en dan het hardloop gedeelte. Het was in een speciale ruimte. Voor mij was het niet heel interessant, maar ja zo erg was het nou ook weer niet.

Daarna zijn wij naar huis gereden en hebben wij Jacob onderweg bij de bioscoop afgezet, hij ging met vrienden naar de film. Thuis aangekomen zijn Madison en ik wezen hardlopen en Andy ging met ons mee, maar dan op de fiets.

Terug van het hardlopen heb ik een broodje en een muffin als avondeten gegeten. Wij zaten nog aardig vol van de hotdog. Daarna gingen wij ‘Bachelor In Paradise’ kijken. Een serie wat Madison ontzettend leuk vind en Andy vind het ook erg leuk. Tijdens het kijken hadden wij er ook popcorn bij, een zak per persoon, dat is hier normaal, ik vond het nogal veel. Maar het was wel erg lekker. Ik vond de serie ook leuk, alleen zijn er ontzettend veel reclames, nog veel meer dan op RTL. Toen het afgelopen was ben ik lekker naar bed gegaan.

  • 26 Augustus 2016 - 10:19

    Tess Van Study-Globe:

    Hoi Simone,

    Wat ontzettend leuk om jouw blogs te lezen.
    Zoals ik kan zien heb je het al heel erg naar je zin!
    Heel veel plezier op de reünie, ik ben benieuwd hoe je het daar hebt.

    Ik kijk er naar uit om het hele jaar je verhalen te lezen.
    Heel erg leuk dat je dit met ons wilt delen!

    Groetjes,
    Tess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 13 Aug. 2016
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 8188

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2016 - 17 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: