Een lang weekend – 03-09 t/m 05-09-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu Een lang weekend – 03-09 t/m 05-09-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu

Een lang weekend – 03-09 t/m 05-09-2016

Blijf op de hoogte en volg Simone

03 September 2016 | Verenigde Staten, Wilbur

Uitgeslapen, eindelijk. Een lange nachtrust was waar ik aan toe was. Verder lekker een rustige ochtend en begin van de middag. Ontbeten, gefacetimed met wat mensen, mails geantwoord, wasje gedaan etc. In de middag kwamen vrienden voor een barbecue. Dit was erg gezellig.

Sporten hier is allemaal via school en je hebt drie seizoenen, herfst, winter en voorjaar. Elk seizoen heeft zijn eigen sporten. In de winter wil ik basketbal gaan doen. Echter heb ik dit nog nooit echt gedaan, een paar keer op school met gym maar dat is het. Om in ieder geval een beetje iets te kunnen gaat Madison mij wat basic dingen leren. Zij hebben buiten een basket en daar hebben wij een beetje het schieten geoefend met een juiste techniek.

Na het basketballen ging Madison hardlopen, ik was best moe en een dagje vrij vond ik wel fijn. Uiteindelijk ging ik met haar mee, maar dan op de fiets.

De volgende dag was ik helaas weer vroeg wakker. Ik heb mijn ochtend lekker benut met Netflix. Ook heb ik wat foto’s op mijn laptop geüpload en een beetje uitgezocht, maar het is zoveel werk.

In de middag ben ik met Andy naar de golfbaan gegaan. Dinsdag hebben wij een jamboree op de golfbaan. Wij hebben met een golfkarretje het parcours gereden en Andy keek een beetje wat hij nog moest doen om het parcours duidelijk te maken en of het goed was. Ik had ook nog een beetje geprobeerd om te golfen, maar dat was niet zo’n succes. Mijn golfkunsten hebben veel ruimte voor verbetering.

Thuis heb ik gegeten, geschreven en weer gebasketbald.

Maandag ochtend weer kunnen uitslapen. Ik heb ook weer lekker kunnen facetimen en ik was begonnen met foto’s hernoemen zodat ze in een map kunnen, maar toen gingen we met zijn allen een film kijken. En na de eerste film gingen we nog een film kijken, lekker relaxed dagje.

Na al de ontspanning heb ik ook nog wel wat actiefs gedaan, we waren naar de golfbaan gegaan om het parcours hard te lopen. Het is maar 2miles. Het mag niet langer zijn omdat de echte ‘competitie’ een 3.1mile is. Het parcours is praktisch gezien een rondje van 1mile en dat ren je twee keer. Ik had maar 1 rondje gedaan, ik vond het toen wel weer mooi haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 13 Aug. 2016
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 8170

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2016 - 17 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: