25 en 26-08-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu 25 en 26-08-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu

25 en 26-08-2016

Blijf op de hoogte en volg Simone

25 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Wilbur

’s ochtends vroeg wakker geworden 08:20uur, na ‘s nachts al een keer wakker geweest te zijn door de spierpijn. In de ochtend rustig ontbeten en klaar gemaakt voor cross country, de training start weer om 10:00uur.

Cross country ging stukken beter dan gister, veel met Alyssa gepraat en samen kunnen rennen. Samen rennen is erg fijn, zo kun je elkaar helpen wanneer je moe bent.

Na de training heb ik gefacetimed, wat (lange) mails geantwoord en klaar gemaakt om naar Spring Kenyon bij Lake Roosevelt te gaan. Daar waren wat kennissen en hadden wij een barbecuetje. Het was een klein stukje varen naar de plek waar zij waren. Er was daar ook een grote zand/klei berg/heuvel. Madison en ik hadden die opgekomen en gekletst op de top. Vanaf de top had je echt een super mooi uitzicht en een mooie zonsondergang.

De volgende dag weer training om 10:00. Eerst ongeveer 2,5km gerend (zonder te lopen) en daarna meteen op het football veld 6 striders rennen. Met stiders ren je de diagonalen van het veld, maar zo dat je steeds sneller gaat rennen en uiteindelijk sprint vanaf ongeveer de helft. Daarna gingen we een een of ander frisbee spel doen, maar ik vond het niet heel leuk. Iedereen hier is er vet goed in, maar ik heb het eigenlijk nog nooit echt gedaan en kon het niet echt.

Thuis lekker niks gedaan, beetje op mijn telefoon, gegeten, gedoucht, was gedaan, kamer opgeruimd etc etc. Verder met Madison en Casey over school gepraat en hoe het hier gaat enzo. Ik had ook verteld over de eindexamens in Nederland en een paar laten zien. Ik heb het idee dat school in Nederland een stuk lastiger is en beter geregeld is kwa maatstaf en verschillende niveaus.

  • 26 September 2016 - 16:21

    Linda:

    Je komt als een atlete straks terug. Haha. Wat ben je veel aan het rennen. Het klinkt allemaal erg leuk. Is school ook goed te doen?
    Veel plezier. X Linda

  • 27 September 2016 - 17:58

    Ingrid:

    Dat denk ik ook, dat het onderwijsniveau hier in NL hoger ligt dan in Amerika. Scheelt weer voor je. :-) En meis, wat sport je toch goed! Dat frisbeëen komt vanzelf wel goed. Je kunt tenslotte tennissen en hockeyen - oftewel vangen. :-)
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 13 Aug. 2016
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 8166

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2016 - 17 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: