Voorbereidingen – 23 en 24 -08-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu Voorbereidingen – 23 en 24 -08-2016 - Reisverslag uit Wilbur, Verenigde Staten van Simone Bosch - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen – 23 en 24 -08-2016

Blijf op de hoogte en volg Simone

23 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Wilbur

In je vakantie om 09:00uur de wekker zetten om hard te lopen. Wie heeft dat bedacht en welke gek doet dat? Nou vanaf nu ga ik dat elke dag doen, elke dag om 09:00 de wekker om om 10:00 te starten, laat het cross country seizoen maar beginnen. Net zo als gister avond was ik na de warming-up al moe. Maar na de warming-up begint het pas echt en gingen wij rennen. Heuvels. Warmte. Droogte. Geen conditie. En nog een keer heuvels. Het is zwaar. Toen wij weer terug bij de school kwamen (je begint en eindigt daar bijna altijd), gingen wij nog wat buikspieren doen. Al met al was ik nogal moe na deze eerste echte training.

Na de training was Madison met Jacob naar huis gereden en bleef ik met Andy op school om nog wat voorbereidingen voor school te doen. Zo heb ik een hoop papier werk in gevuld voor school en om te mogen sporten. Verder hebben wij toen ook mijn rooster geregeld en heb ik al wat leraren en mensen die op de school werken ontmoet. Veel aardige mensen en zij geven mij een welkom gevoel. Toen alles geregeld was zijn wij naar huis gegaan.

Danaca was er toen ik thuis kwam en wij hebben vervolgens de dag met zijn drieën doorgebracht. Wij zaten lekker in de tuin en hadden een milkshake gehaald bij Billy Burgers. ’s Avonds hadden wij bij Danaca gegeten en heb ik haar familie ontmoet (haar moeder had ik al ontmoet). Het was erg gezellig met zijn drieën en wij hebben veel gelachen. Het is ook echt hilarisch als zij iets in het Nederlands proberen te zegen, vooral als er een g en of een r in het woord zit. Toen Madison en ik weer thuis waren hebben wij Bachelor in Paradise gekeken en daarna niet echt meer iets gedaan.

De volgende dag ging de wekker weer vroeg. Cross country was weer erg vermoeiend. Dit was de ergste tot nu toe. Het begint met rekken etc. maar er zijn zoveel oefeningen dat je daar zo al 10-15min mee bezig bent. Daarna gingen wij naar het baseball veld hardlopen (kleine kilometer) om vervolgens daar de drills te doen. Die nemen weer 10-15min in beslag. De drills zijn een onderdeel van de warming-up. Daarna begon de workout pas echt. Je moest een 400m rennen dan een 800m dan weer een 400m en dan zo dat de 400m en 800m elkaar afwisselen en je 4x een 400 doet en 3x een 800. En het was zo warm en je had weinig rust tussen door en het moest op tempo en ik ben het niet gewend. Het was erg vermoeiend. Uiteindelijk heb ik een paar keer i.p.v. de 800 een 400m gedaan (ik was gelukkig niet de enige). Dan als dat allemaal gedaan is denk je lekker klaar te zijn, maar nee. Vervolgens kan je terug naar de school joggen om vervolgens daar buikspieren, push ups en lunges te doen. Daarna ben je klaar, eindelijk.

Toen wij weer thuis waren eerst geluncht, wat eten had ik wel verdiend na deze intensieve ochtend. Ik weet niet of ik het al ergens vermeld heb maar een training duurt ongeveer twee uur. Na het eten en het douchen heb ik even lekker niets gedaan. Danielle (een andere vriendin van Madison) kwam en hebben wij vooral met zijn drieën gepraat. Verder heb ik veel geschreven (eindelijk, ik loop zo erg achter ).

Na het avondeten hebben Madison Casey en ik lang met elkaar gepraat. Dit was wel een fijn gesprek en Madison en ik kwamen er achter dat wij in veel opzichten best veel op elkaar lijken. Zo zijn wij bijvoorbeeld beiden erg perfectionistisch. Maar behalve dat, het was gewoon erg fijn om zo met elkaar te praten en zo leer je elkaar écht kennen. Het was weer een lange dag en het was heerlijk om in bed te liggen.

  • 15 September 2016 - 18:08

    Ingrid:

    Poeh, wat een vermoeiennissen, Simone..... Begrijpelijk dat je na zo'n dag alleen nog maar op de bank wil hangen en wil kletsen. :-) Het klinkt erg gezellig allemaal. Leuk om elkaar wat beter te leren kennen en om wat diepgang in de gesprekken te hebben. :-)XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 13 Aug. 2016
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 8092

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2016 - 17 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: